неділя, 1 вересня 2013 р.


Розвиток інтерактивної технології Веб-квест, її інтеграція з технологією Блогів зумовили появу технології Блог-квест.
Ця технологія побудована на основі технології блогу, мови HTML, пошуку та використання безкоштовного Веб-простору.
У Блог-квесті, так само як і у Веб-квесті, за тим самим алгоритмом здійснюється інтерактивне спілкування учнів, студентів, використовуються сервіси Веб 2.0, що не потребують знання програмування.
Робота в Блог-квесті в онлайн-режимі використовує сервіси: Wordpress, Blogger, My Blog.
Використання програмного забезпечення для ІР-телефонії чи Skype дозволяє учасникам проекту здійснювати дзвінки, відправляти миттєві повідомлення, спілкуватися і проводити обговорення повідомлень у мережі.


 Математика
  1. Веб-квест "Квадратні рівняння".
  2. Веб-квест "Теорема Піфагора".
  3. Веб-квест "Світ логарифмів".
  4. Веб-квест "Найкраща геометрична фігура - коло".
  5. Веб квест "Логарифмічні рівняння".
  6. Веб-квест "Тригонометрія"
  7. Веб-квест "Світ геометричних фігур" 
  8. Веб-квест "Світ графів" 
  9. Веб-квест "Світ функцій" 
  10. Веб-квест "Скринька текстових задач"
  11. Веб-квест "Обертаючись навколо вісі"
  12. Веб-квест "Мереживо фракталів" 
  13. Веб-квест "Вписані і описані кола навколо трикутників"
  14. Веб-квест "Прикладні задачі з геометрії
  15. Веб-квест "Крокуючи від алгебри та геометрії до тригонометрії"
  16. Веб-квест "У світі многокутників"
  17. Веб-квест "Елементи геометрії Тетраедра"
  18. Веб-квест "У світі многогранників"
 Інформатика
  1. Веб-квест "Мандрівка в країну алгоритмів".
  2. Веб-квест "Створи комп'ютер своєї мрії".
  3. Веб-квест "Безпечний Інтернет".
  4. Веб-квест "Видавничі системи".      4.1. Видавництво "Планер".               4.2. Видавництво "Сполом".
  5. Веб-квест "Захопливий світ інтернету"
  6. Веб-квест "Від минулого до майбутнього комп'ютерної техніки".
  7. Веб-квест "Що занадто, то не здраво"
  8. Веб-квест "Комп'ютерна графіка"
  9. Веб-квест "Комп'ютер і програмне забезпечення" 
  10. Веб-квест "Інформатика" 
  11. Веб-квест "Швидка допомога комп'ютеру" 
  12. Веб-квест "Створення Flash анімацій"
  13. Веб-квест "Комп'ютерна графіка" 
  14. Веб-квест "Антивірусні програми" 
  15. Веб-квест "Галактика Інтернет"
  16. Веб-квест "Від маленької хмаринки до великих хмар" 
  17. Веб-квест "Обережно у павутинні" 
  18. Веб-квест "Сходинки до інформатики"
  19. Веб-квест "Веб-технології у дизайні"
  20. Веб-квест "Web-дизайн у професійному навчанні"
                 
 Географія
   2. Веб-квест "Мандрівка Україною"
   3. Веб-квест "Мандрівка лісом" 
   4.  Веб-квест "Подорож підземними палацами Тернопілля"
   5. Веб-квест "Туристична подорож Італією" 
   6. Веб-квест "Сім чудес світу" 
   7. Веб-квест "Антарктида Incognita" 
   8. Веб-квест "Кам'яна душа країни тисячі чудес"
   9. Веб-квест "Нові туристичні шляхи Відня" 
   10. Веб-квест "Від Нотр-Дам до Мулен-Руж"
   11. Веб-квест "Загадковий Таїланд"
   12. Веб-квест "Країна сходу сонця"
   13. Веб-квест "Мандруючи містом Бар"
   14. Веб-квест "Ліс - легені планети Земля"
   15. Веб-квест "Історія розвитку життя на землі"
   16. Веб-квест "Природні зони Землі"
   17. Веб-квест "Багатолика планета - Океани"
   18. Веб-квест "Саудівська Аравія"
   19. Веб-квест "Від Іспанії до Мексики"
   20. Веб-квест "Мандрівка Володимиреччиною"
   21. Веб-квест "Тиврівщина - мій рідний край"
   22. Веб-квест "Мандрівка Північою Америкою"
   23. Веб-квест "Сім чудес Вінничини"
   24. Веб-квест "Відродження промисловості України"

 Фізика
1. Веб-квест "Сили в механіці"
3. Веб-квест "Блискавка"
4. Веб-квест "Perpetuum mobile"

                               Біологія
1. Веб-квест "Внимание грипп"
2. Веб-квест "Пневмокок" 
3. Веб-квест  "Захисти себе від туберкульозу"
4. Веб-квест "ГМО. За і проти"
5. Веб-квест "Мурашки"
6. Веб-квест "Зелене покривало Землі"
7. Веб-квест "Одноклітинні тварини"
8. Веб-квест "Здоров'я найдорожчий скарб"



Skype: m.kademiya.                E-mail: maj.kademija@gmail.com

23 коментарі:

  1. Технологія блог-квесту є надзвичайно цікавою та новою. Поєдання блогів та веб-квестів може дати гарні результати при вивченні різнопланових диспилін та їх окремих тем, особливо при дистанційному чи заочному навчанні.

    ВідповістиВидалити
  2. Технології крокують вперед, блог-квест є чудовою можливістю для поглиблення теоретичних знань та вдосконалення практичних навичок в розвязанні поставлених задач з даних дисциплін, а інтерактивне спілкування дозволить обєднати студентів зі спільними інтересами у цій сфері, що є доволі актуальним трендом для молоді на сьогоднішній день.

    ВідповістиВидалити
  3. Інтеграція технологій Блогу і Веб-квесту, тобто Блог-квест, надає можливість здійснювати спілкування, обговорення, висунення та захист власних пропозицій у проекті, що розглядається.
    Розвиток проектних технологій навчання, їхня інтеграція з ІКТ, поява технологій Веб-квест і Блог-квест, значно впливають на формування наукових компетенцій студентів, що є однією з актуальних проблем нинішньої освіти.

    ВідповістиВидалити
  4. Використовуючи дану технологію студенти зможуть одержати теоретичні знання і зразу ж застосувати їх на практиці. Це дасть можливість їм спілкуватись в онлайн режимі з навчальною метою. Думаю, Блог-квест буде корисним для студентів, а також підвищить їхню мотивацію у навчанні.

    ВідповістиВидалити
  5. Давня мудрість говорить: «Хто стоїть на місці, той відстає». А хто не хоче відставати, мусить рухатися вперед, і не зупинятися, досягнувши вершини, а підійматися вище. У цьому й полягає основна місія сучасного вчителя. Вже не достатньо бути на уроці та поза ним актором, режисером, діловодом, диригентом, дипломатом, психологом, новатором і компетентним фахівцем.
    Модель сучасного вчителя передбачає готовність до застосування нових освітянських ідей, здатність постійно навчатися, бути у постійному творчому пошуку. Ці якості не видаються додатком до диплома про педагогічну освіту, а формуються у щоденній учительській праці.
    Однією з таких методик, яка вчить знаходити необхідну інформацію, піддавати її аналізу, систематизувати і вирішувати поставлені задачі є методика веб-квестів.
    Веб-квест є одним з популярних і сучасних видів освітніх Інтернет-технологій.
    Під час використання веб-квесту у навчанні підвищується мотивація учнів, студентів до вивчення дисципліни, з одного боку, і до використання комп'ютерних технологій у навчальній діяльності, з іншого. Веб-квест являє собою не простий пошук інформації в мережі, адже студенти, працюючи над завданням, збирають, узагальнюють інформацію, роблять висновки. Крім того учасники веб-квесту вчаться використовувати інформаційний простір мережі Інтернет для розширення сфери своєї творчої діяльності.
    Сьогодні ми розуміємо: бути гарним професіоналом, означає бути в постійному пошуку, зростанні, розвитку. Праця педагога відрізняється високою мобільністю, надзвичайною складністю, вимагає від нього глибоких та різнобічних наукових, професійних знань, умінь, навичок, що становлять основу професійної компетентності.

    ВідповістиВидалити
  6. Цікава інтеграція двох технологій блогу та квесту... Дає змогу використання сучасних інформаційних технологій, а інтерактив дасть значну активізацію пізнавальної діяльності студентів та учнів.

    ВідповістиВидалити
  7. Технологія блог-квесту - це моментальна доступність щодо вибору опублікованої інформації; це інноваційні технології у творенні інформативного суспільства, у реалізації міжінтелектуальних комунікацій, у формуванні науково-творчого потенціалу, у здійсненні міжконтинентального обміну наукових теорій та винаходів.

    ВідповістиВидалити
  8. Інтегрованість технологій блог-квесту обумовлена інформаційним забезпеченням різних галузевих структур, висвітленням широкого спектру наукових підходів і моделей освітянського простору, де ґрунтується на таких параметрах як органічність та об'єктивність, практичність та доступність.

    ВідповістиВидалити
  9. Блог-квест - це дійсно зручний спосіб для роботи над науковими проектами, дослідженнями.Дає можливість, за допомогою доступного програмного забезпечення, здійснювати різні корисні опереції: обговорювати,надсилати миттєві повідомлення, поспілкуватись на будь-які теми, а також проводити консультування один одного з питань, які виникають підчас роботи над проектом. Плюс також в тому, що за допомогою блог-квесту можна отримати знання й одразу перевірити їх на практиці.

    ВідповістиВидалити
  10. Блог-квест зручний інформаційний ресурс не тільки для допитливих учнів та студентів, а й для методичного удосконалення молодих вчителів. Його можна використовувати як при підготовці до уроку та і на самому уроці безпосередньо. Це дуже зручно і значно раціоналізує використання вільного часу.

    ВідповістиВидалити
  11. Завдяки інформаційному ресурсу Блог-квест можна не лише працювати над науковими дослідженнями, а й удосконалювати методичну базу молодих вчителів, та допомагати у навчанні студентам та учням.

    ВідповістиВидалити
  12. Блог-квест це технологія, яка дозволяє ділитися досвідом навчання та викладання. Адже, знання, які не використовуються на практиці, – марні. Цінність знань полягає в їх практичному застосуванні. Саме практика перетворює інформацію на досвід. Якщо перед людиною стоїть конкретна задача – ефективність навчання, пов’язаного з її вирішенням зростає у десятки, а можливо – навіть сотні разів.

    ВідповістиВидалити
  13. Блог-квест - хм, як альтернатива цікаво провести час.

    ВідповістиВидалити
  14. Спробуймо використати мобільність та доступність блогів.

    ВідповістиВидалити
  15. За допомогою блог-квесту можна не лише творчо самовдосконалюватися, але й залучати до цього інших.

    ВідповістиВидалити
  16. Використання у поєднанні блог + квест у навчальній діяльності студентів дають гарні результати: студенти творчо розвиваються, вчаться змагатися, будувати певні орієнтири та вирішувати деякі проблеми, мають змогу спілкуватися з людьми, які мають спільні інтереси.

    ВідповістиВидалити
  17. Робота студентів у такому варіанті проектної діяльності, як веб-квест, урізноманітнює навчальний процес, робить його живим і цікавим. І сьогодні вона є досить актуальною.

    ВідповістиВидалити
  18. Це дуже цікаво, але не в кожній школі є така технічна змога мати у кабінеті математики декілька комп'ютерів. Дякуємо за пропоновані теми. Обовязкого скористаємость у проектній діяльності.

    ВідповістиВидалити
  19. Безперечно, це цікаво та ефективно. Побажання: завдання з математики представити на українській мові. Дякую!

    ВідповістиВидалити
  20. Я ЗАРАЗ ФІНАНСОВО ПОВЕРНУТЬСЯ Кредиту, який я отримав від LFDS. Я хотів би донести це до відома громадськості про те, як я вступив у контакт з паном Бенджаміном після того, як я втратив роботу та отримав відмову в кредиті мого банку та інших фінансова установа завдяки моєму кредиту. Я не міг платити збори за своїх дітей. Мене було поза рахунками, що збираються викинути з дому через неможливість платити свою оренду. Саме в цей період моїх дітей брали у мене прийомну допомогу. Тоді я вирішив шукати гроші в Інтернеті, де я втратив 3670 доларів, які я позичив у друзів, яких я вирвав у двох інтернет-кредитних компаніях. Поки я не прочитав про: кредит в Інтернеті (247officedept@gmail.com) десь в Інтернеті, все ще не переконав, через що я пережив, поки мій родич, який є духовенством, також не розповів мені про поточну схему позик у дуже низька процентна ставка в розмірі 1,9 %% та прекрасні умови погашення без штрафних санкцій за невиконання платежу. У мене немає іншого вибору, ніж зв’язатися з ними, що я зробив за допомогою тексту + 1-989-394-3740, і містер Бенджамін відповів мені назад. Цей день був найкращим і найкращим днем ​​мого життя, який ніколи не можна забути, коли я отримувати кредитне сповіщення в розмірі 400 000,00 доларів США за суму позики, на яку я звернувся. Я ефективно використала позику, щоб погасити свої борги та створити бізнес, і сьогодні я та мої діти так раді й виконуємо. Ви також можете зв’язатися з ними електронною поштою: (247officedept@gmail.com) Телефон довідки WhatsApptext: + 1-989-394-3740 Чому я це роблю? Я роблю це, щоб врятувати стільки тих, хто потребує позики, щоб не стати жертвою афери в Інтернеті. Дякую і Бог вас усіх благословив, я Олександр Артем із парку Горизонт до н.е., Україна.

    ВідповістиВидалити
  21. З задоволенням відвідала ваш сайт.
    Знайшла багато цікавого, порівняла з роботою нашої системи, дещо взяла для впровадження в роботу з карками Домана.
    https://vseodetyah.com/article/7549-kartki-domana-yak-zajmatisya-za-metodikoyu-domana.html
    Так тримати, бажаю творчих успіхів і багато гарних, постійних користувачів. Директор ЦБС Ткаченко Н.Г.

    ВідповістиВидалити
  22. Цікава інформація, стане в нагоді при підготовці до уроків.

    ВідповістиВидалити